Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

mandag den 14. januar 2008

Velkommen !

Velkommen til min blog (finally!) Her vil jeg dele alt muligt fra min verden med dig. Min blog er min legeplads, så der skal være plads til det hele; Tips og ideer, indfald og tanker, oplevelser og opskrifter, samt personlige begivenheder og nyheder fra mit liv. Jeg har altid mit lille Leica D-Lux 3 i dametasken, så jeg kan opfange, dokumentere og registrere dette og hint på min vej. Det betyder også at alle fotos er mine egne (undtagen shoppe-fotos på Wish-list) - så spørg lige inden du evt. bruger dem, 1000 tak :-o) Håber du vil lege med !

Ingen kommentarer: