Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

tirsdag den 8. september 2009

Er du levende?

Det var et skønt og sjovt eksperiment at sidde og arbejde i vinduesudstillingen i Arnold Busck i Købmagergade i sidste uge. Det vakte MANGE og STORE smil skulle jeg hilse og sige, så om ikke andet blev verden gjort lidt smukkere med flere smil disse dage :-) Du kan stadig nyde vinduet et par dage (dog uden forfatterinde) og jeg ved butikken har fået nye forsyninger, så hvis du er en af dem, der har rendt forgæves i mindre boghandler (som har haft udsolgt) så hent dit eksemplar her! Og hvorfor gjorde jeg så det? (for ja, det var min egen idé :-) Her mit svar til en journalist, der spurgte: "Mit budskab i min bog "Elsk dit hjem" er, at vi har brug for mere skønhed og mere god energi i vores liv. Frem for blot at kyle nogle bøger op på en hylde sammen med 100 andre titler, og så ellers overlade det til læseren selv at finde ud af, hvad bogen handler om, vil jeg gerne VISE, hvad jeg mener. God energi spreder sig nemlig som ringe i vandet. Når vi giver af os selv i en situation, hvor det ikke er forventet, gør det indtryk. Jeg har siddet i udstillingen og arbejdet en dag i sidste uge, og det var en utrolig oplevelse at se folks reaktioner. Små børn vinker, veninder får sig et grin og japanske turister fotograferer. Det er præcis sådan smukke indretninger, god energi og overraskelser indvirker på vores liv. De vækker smilet, livsglæden og lysten til livet. Og det vil jeg gerne være en katalysator for." Og jeg skal love for, at der blev smilet - og jeg tror, jeg blev fotograferet næsten lige så meget som den lille havfrue:-) Et par enkelte blev dog også godt forskrækkede ("Gud, er du LEVENDE!!!???) - og til dem hermed min uforbeholdne undskyldning:-)

5 kommentarer:

Design-Shimmer sagde ...

Denne boken skal jeg ha :) ser veldig inspirerende ut.....
Hilsen fra Norge

Unknown sagde ...

Det var en herlig ide :-)

Sidsel_._ sagde ...

hvor fint - lidt af en stop-op effekt - med en levende forfatter i vinduet - skøn ide!

Kig lige her på Decor8 - du har amerikanske kunder i butikken som vil vide hvor de kan købe bogen .)
http://decor8blog.com/2009/09/08/elsk-dit-hjem-new-book/

Katarina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Katarina sagde ...

Tillykke med den fantastiske bok! Jeg købte den samme dag den udkom og er meget begeistret for den:-)

Jeg har faktisk kjøpt inn en "kreativ kopp" som jeg kun skal bruke når jeg er kreativ :-) Denne ideen fikk jeg da jeg så i din bok. Den er PINK og fra Royal Copenhagen. To ting som jeg vanligvis ikke kjøper så ofte,men måtte bare ha den denne gang :-) takk for all inspirasjon:-)