Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

lørdag den 3. oktober 2009

Er du stresset?

... så kunne det være, du skulle overveje dette nye mantra:-) Når jeg stresser over mine meter-lange To-Do-Lister og ovevejer at lukke firmaet og i stedet anmode om en tidlig efterlønsordning, så kaster jeg et blik på denne poster og trækker vejret dybt. Websitet www.keepcalmandcarryon.com har fået den gode idé at genoptrykke en propoganda-poster fra 1939, som blev hængt op i England, da krigen mod Tyskland forekom uundgåelig. Sloganet var en opfordring fra King George VI til borgerne. Og selv om vi ikke plages af krig vil jeg vove, at "informations-strømmen" i dag med emails, blogs, sms, facebook, gratis-aviser, morgentv og aftenshows, osv. er lige ved at skabe en indre slagmark af stress. I al fald i MIT system, hvorfor jeg helt frivilligt har valgt at detoxe kraftigt på dette område. Åbner nu kun min mailboks hver anden dag, og besvarer kun emails om fredagen! Skulle hilse og sige, at hverdagen nu føles som ren ferie! Så hvis du føler dig stresset, så ... phyy ...træk vejret dybt. And carry on. Calmy. Se posteren på: www.keepcalmandcarryon.com, hvor du kan få plakaten i alle farver (og afskygninger!)

1 kommentar:

Ylva sagde ...

Hej, kikar in här för första gången. De där trycken är fina. Jag har en parodi på den där det står freak out and throw stuff i samma stil, den passar mig :)

(jag tolkar den mer som att kasta bort saker och rensa än att kasta saker omkring mig kanske ska tilläggas...)