Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

søndag den 31. oktober 2010

Piller mit hjem fra hinanden ...


Så røg den skønne fotovæg i mit åbne køkken. Hulk!

Den måtte lade livet af to årsager:

1. Vi skal snart flytte og jeg har påbegyndt "ned-pilnings-og-af-personlighedsficering-processen."

2. Jeg ville gøre plads til et gammelt skab, så vores køkken - som ligger i Rigdomsområdet - kunne blive lidt mere velorganiseret. (Jer, der var med til min Lounge-event om "Feng shui for Rigdom" ved hvad jeg taler om! :-o)
(Missede du denne aften kan du købe en download for 69,- kr. her)
Ja, tak! DOWNLOAD RANVITAS LOUNGE

Det føles altid lidt sørgeligt at fjerne "en del af sig selv".
Den glade foto/udklips-væg har fulgt os gennem de 2 år vi har boet her, og den kommer aldrig til at genopstå. Ikke på heeelt samme måde, i al fald. Havudsigten i spejlet kommer næppe med ...

På en måde er det også rart. At sige farvel til en kapitel. Og velkommen til et nyt.

Skal nok vise dig, hvordan den genopstår i vores næste hjem ...

Hermed det sidste kig ... før den tomme væg byder nye beboere velkomne.
Heldigvis er væggen foreviget og dermed udødeliggjort i min bog, så når jeg savner den kan jeg hente trøst her:-)
Kig evt. indenfor i min bog, og se "det rigtige" fotografi, som illustrerer kapitlet "Ansvar". Du kan bladre i bogen her: ELSK DIT HJEM

SÅDAN LAVER DU DIN EGEN FOTO/UDKLIPSVÆG!
1. Find og udvælg en bunke udklip fra modemagsiner, kunst-kataloger, aviser og fotos fra familie-fotoalbummet. Eller tag fotokopier af billeder fra dine favoritbøger eller klip dele af smukke emballager ud. ALT, hvad der får dit hjerte til at synge, ALT, hvad du elsker at SE på, ALT hvad der giver MENING - for DIG.
2. Hæng dem op - enten direkte på væggen med abesnot eller tape - eller lav en slags opslagstavle af blød finer eller flamingoplader som du beklæder med stof. Herefter kan du sætte udklippene fast med limstift, abesnot eller tynde, næsten usynlige knappenåle.

Advarsel: Det er et både sjovt og hyggeligt projekt, som til gengæld giver instant personlighed i dit hjem!

Ingen kommentarer: