Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

torsdag den 11. august 2011

Ak – Kenzo sprak!

Så døde Kenzo i min seng.

Altså det smukke sengetøj, som jeg købte for 6-7 år siden ... og som jeg har sovet i non-stop kun afbrudt af vask-og-tørring. Min bedste investering nogensinde.


Og selv om jeg er i sorg, må jeg tilstå, at jeg allerede har forelsket mig ...

I et nyt sengesæt. Som er værdig til Kenzo's efterfølger.

Det er fra Designers Guild (hedder "Darly") – og jeg er vild med "dobbelt-effekten". Mørkt, eksotisk, mystisk og dekadent på den ene side; feminint, smukt og romantisk på den anden side. Og min kæreste elsker det lige så højt, som jeg gør. Truly!


PS!
At sove smukt får dig til at føle dig smuk ...
Selvfølgelig skal du også "vide det indeni", men dine omgivelser kan "træne" dig og give dig et hint!


Kenzo-sengetøjet er heldigvis foreviget i min bog "Elsk dit hjem",
mens det endnu stod i sin glans. Se evt. side 96.



PPS! Hvor finder jeg mit sengetøj?
Mange spørger mig, hvor jeg finder mit sengetøj. Nu er det faktisk sjældent jeg investerer i det, men LIGE NU kan du garanteret gøre et godt udsalgskup i Illums Bolighus, hvor de har mange gode mærker. Desværre har de ikke Designers Guild, men det kan du få mange andre steder i hele landet (se forhandler-listen på mit blogindlæg om "Aftenshowet") Du kan også gå direkte på www.designersguild.co.uk – bare for at se sortimentet – eller få nogen til at købe noget med hjem til dig. Udover mit Designers Guild sengetøj har jeg et silkesengesæt fra SengBad, et Himla-sæt, et smukt Lene Bjerre-sæt og et lækkert hør/linned sæt fra italienske Bellora/1889 (fra Illums Bolighus) Du kan også researche hjemme fra sofaen ved at google på "smukt sengetøj" eller "beautiful duvet cover" og vælge billed-søge-funktionen (sidstnævnte er vigtigt!)


1 kommentar:

aurasmor sagde ...

Jeg har nu googlet "kenzo duvet cover", "kenzo duvet cover pink yellow", "kenzo duvet cover pink yellow flowers" uden held til at finde noget der minder om dit hedengangne smukke sengesæt. (og brugt en del tid...:) Tror du det er helt umuligt at opdrive sådan et sæt, det vil live gevaldigt op på vores ret så kedelige soveværelse som der skal gøres noget ved nu! Det fra designers guild er også flot, men jeg er vild med den lyserøde bund og de smukke blomster på det gamle... Er det Kenzo der har lavet det? Mange hilsner Camilla og tak for en inspirerende bog, blog og nyhedsbrev.