Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

mandag den 28. maj 2012

Ugens Elsk-Dit-Hjem Budskab (Uge 22)



Åh, ja ...netop dette emne har været en laaang rejse for mig. 


Det, som jeg troede var drømmehjemmet, har flere gange vist sig slet ikke at være det! 


Det gode er, at jeg har haft mulighed for at prøve mange af mine "drømme" af – og på den måde "leve dem ud". Og hver gang kommer jeg lidt tættere på svaret i forhold til "det sande" drømmehjem for mig. Det hjem, som virkelig afspejler min sjæl.


Pt. har jeg tre boligdrømme: Pippi Langstrømpe træhuset, det nedlagte slot, og laden, som jeg selv bygger om til bolig. Og så flirter jeg også en del med "kollektive" tanker a la Svanholm ...



Hvad er dit drømmehjem?

1 kommentar:

hviit sagde ...

Hei.

Supert med disse snuttene på You tube:) Herlig inspirasjon. Ha en super uke!