Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

søndag den 30. marts 2008

Frem med hampen!

Sidst jeg havde fat i hamp-handsken var engang i 80'erne, hvor det åbenbart må have været oppe i tiden, eller jeg må have læst i et dameblad, at det var en måde at blive lækker på og derfor gjort et midlertidigt tiltag i skønhedens tegn. Men siden dengang må jeg indrømme at hamphandsken har været forvist til et sted ...langt ude i hampen ... Men inspireret af Thorbjörg Hafsteinsdottirs nye bog "10 år yngre på 10 uger" investerede jeg for et par uger siden 25 kroner i en hamphandske. Og Ahhhhhhh ... havde da helt glemt, hvor saligt det føles efter sådan en 'rusketur'. Min krop er levende, VARM, og fuld af liv. Morgen-brusebadet er blevet en hel anden oplevelse. Og så slutter jeg af med mine nye superlækre hørhåndklæder, der er tykke og velsugende og endelig en dejlig creme eller olie. (Mine favoritter har de sidste par år været rosenolie fra Weleda eller Laveras fugtighedslotion 'Basic' - og nu har den nye Body Smoothie fra Happy Heart også fundet vej til favorit-creme-familien :-o) Hvad er dine øko-favoritter? PS: Nå, jo - ikke at forglemme - min hud er blevet baby-blød og glat som en teenagers! Hip Hurra for mine snart 40 år!

Ingen kommentarer: