Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

fredag den 27. januar 2012

Skønhed i skuffen


Husk, at selv det at trække en kommodeskuffe ud kan være en sanselig, berusende smuk oplevelse, som forkæler dig selv og din sjæl.

Jeg lægger MOR-sæber i min undertøjsskuffe – både fordi, det er en fryd at se på og fordi de dufter dejligt. Du kan også lægge dem på hylderne i tøjskabet. Jeg har også én liggende på mit skrivebord:-) 
De fås i alskens farvekombinationer – også smukke blå og grønne. Jeg har bare valgt mine yndlingfarver ...

MOR er et australsk skønhedsmærke.
Du kan få det flere steder, bla. i Magasin og på Ezzence.dk
Se evt. de skønne produkter på MOR's website her

2 kommentarer:

Kristina sagde ...

En fremragende ide med duftsæbe i skufferne, det gjørde min mormor og min mor også.

Ud og finde sæberne:)

Dorte Heinrich sagde ...

Hejsa!
Det er da super god ide, med skønne dufte af sæber i skufferne. Ideen er taget. Tak.