Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

lørdag den 22. december 2012

* JULEKALENDER * Kunne skilsmisser mon undgåes, hvis vi havde vores eget værelse?

Masser af julefri-dage og samvær med familien ligger foran os.

Skønt og frydefuldt. 

Og så. Når der er gået nogle dage kravler jeg oppe under lofterne med nerverne på højkant. Så er det, at jeg har brug for at lukke døren til mit eget værelse et par timer, gå en meget lang tur eller sende far og barn i svømmehallen, så jeg har matriklen helt for mig selv.

Hvis du kender det der med at have brug for alene-tid (uanset, hvor dejlig familien er) så lyt med her: 

"Jeg er ovebevist om, at antallet af skilsmisser ville falde drastisk, hvis vi alle sammen havde hver vores værelse. Et værelse, vi kunne indrette, som vi ville, og hvor vi kunne ....."

Lyt mere her ...



Tip til at komme igennem juledagene:

1) Gå en lang tur alene – også selv om du er på besøg hos familien. Det må man godt.

2) Gå ud på badeværelset hver anden time og træk vejret dyyyybt, luk øjnene og vær helt stille i fem minutter. Hvis du har noget smukt og afslappende musik på din ipod/iphone så tag det med ud på das – det kan også give dig fornyet energi. Eller lån gæsteværelset. Prøv det. Du vil blive overrasket over, hvor meget sådanne små åndehuller vil give dig. 

3) Vær modig – meld dit behov ud. "Jeg har brug for at være alene hjemme et par timer; kan det lade sig gøre?"

Eller, du kan jo begynde at overveje, hvordan både du og din partner kan få "eget værelse."

Hvordan skal dit værelse indrettes? – og hvad ville du lave derinde?

Mit værelse i Hellebæk – datter "på besøg":-)
©Foto:Rishi&Ranvita/HappyLiving.dk


2 kommentarer:

Tarots gratuit sagde ...

Din blog er en kilde til information, jeg er en ivrig læser, og jeg ønsker dig held og lykke.

street marketing paris sagde ...

Tak for at bringe afslapning, dit websted er vidunderligt, jeg er på det hver dag, og jeg ser ingen ende, så der er nyheder.
Tak for at give os så meget lykke!