Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

lørdag den 15. december 2012

* JULEKALENDER * Derfor er luksus i dit hjem vigtigt (og nej, du behøver ikke skamme dig ...)

"Vi har brug for en lille smule luksus i vores liv, fordi det får os til at føle os værdifulde og velkomne her på jorden ..."

Hør meget mere her – blandt andet om "problemet med luksus" og få inspiration til, hvordan du lukker mere luksus ind i dit hjem – og dit liv:



(Varighed 5:52)


Billedet, der er i bogen, forestiller en morgenmadsbakke i min seng – på mit skønne sengetøj fra Kenzo (som dog led slidt-ud-døden efter mange års tro tjeneste og nu er erstattet af et smukt Designers Guild-sæt, der veksler med det elfenbensfarvede silkesæt).

Husk, at to luksus-sengesæt er bedre end 4 billige! Og du behøver kun to. Et på sengen og et i skabet. Jeg har aldrig haft til saltet til et æg – men jeg har alligevel valgt luksus på nogle få, fundamentale områder i mit liv. So how do you think I feel, når jeg går i seng? Well, ... rich!:-)

Hvad er luksus for dig?

Ingen kommentarer: