Vil du lære at indrette dit hjem med Feng Shui Baguakortet?

Ranvita la Cour er forfatter til to inspirerende bøger om indretningens psykologi; "ELSK DIT HJEM
fra A til Å" (2010) og "ELSK DIT SOVEVÆRELSE –AT FORANDRE DIT SOVEVÆRELSE KAN
FORANDRE DIT LIV", (2013) Begge bøger er udkommet på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

tirsdag den 4. december 2012

* JULEKALENDER * Har Gud god stil ...

Stil.

Egentlig bryder jeg mig ikke spor om det ord.

Især bryder jeg mig ikke om udtrykkene "god stil" og "dårlig stil". 

For i min verden er der kun een stil. Eller 6 milliarder stile. Nemlig din stil. Og den er hverken god eller dårlig. Den er bare din.

Find hoved og hale på stil – især din egen – i dagens kapitel fra min bog "Elsk Dit hjem - fra A til Å". 

S for "Stil", side 173.  




Til at illustrere kapitlet fik jeg lov at fotografere designer Rikke Mai's daveærende stue. Her var der både plads til minimalistisk loungesofa i stilig grå og moderne kunst på væggene side om side med guld-dekoreret rokokosofa og korsstingsbroderede puder. 

Du behøver ikke at kunne lide stilen. 
Men måske den kan inspirere dig til at komme i kontakt med din egen :-)

"STIL"
"Gud lavede både giraffen, elefanten og katten. Han har ikke nogen bestemt stil. Han prøver bare forskellige ting. Citatet stammer fra ...


Ingen kommentarer: